Відкрите заняття інструментального ансамблю "Троїсті музики" Розучування української пісні Зоре моя вечірняя на слова Т. Г. Шевченка, музику Я. Степового

Download
Розучування української пісні Зоре моя в
Adobe Acrobat Document 155.8 KB

Відкрите заняття інструментального ансамблю "Троїсті музики" Інструментальна музика, жанри та форми, естетичні смаки молоді

Download
Інструментальна музика, жанри та форми,
Adobe Acrobat Document 581.4 KB

Відкрите заняття інструментального ансамблю "Троїсті музики" Робота над засобами музичної виразності і визначення їх ролі у музичних творах

Download
відкритий урок 1.pdf
Adobe Acrobat Document 651.1 KB

Відкрите заняття інструментального ансамблю "Троїсті музики" Закріплення теоретичних знань з елементарної теорії музики та їх практичне застосування на оркестрових заняттях

Download
відкритий урок 2.pdf
Adobe Acrobat Document 582.8 KB

Відкрите заняття інструментального ансамблю "Троїсті музики" Українські народні музичні інструменти

Download
Українські народні музичні інструменти..
Adobe Acrobat Document 402.8 KB

Відкрите заняття з використанням ІКТ керівника гуртка «Троїсті музики» О. Ю. Камінського

Download
відкритий урок Камінський О. Ю..pdf
Adobe Acrobat Document 162.1 KB

Відгук на заняття з використанням ІКТ керівника гуртка «Троїсті музики» О. Ю. Камінського

 Заняття проведено 12.12.2011

Тема: Розучування української пісні «Зоре

моя вечірняя» на слова Т. Г. Шевченка, музику Я. Степового.

Мета: Навчитися колективно сприймати музичний твір, розвинути синхронне звучання.

  • Розкрити інтонаційне й емоційне багатство музичного твору, визначити головну думку твору, з"ясувати роль образних засобів у її розкритті; шляхом виконання практичної роботи закріпити набуті знання з теорії музики;
  • розвивати творчі здібності учнів;
  • виховувати красою природи, відображеної автором, можливість долучитися до творення образів за допомогою художніх засобів,
  • передаючи свої почуття та настрої.

Заняття проведено на достатньому методичному рівні. Відповідає вимогам сучасного заняття. Відзначається логічним взаємозв’язком усіх структурних частин, які відзначаються цілісністю та завершеністю. Керівник добирає оптимальну форму проведення заняття, чим

забезпечує максимально якісну реалізацію мети заняття. Шляхом використання активних методик запобігає перевтомі вихованців і формує інтерес до вивчених музичних творів. На занятті використані:

  • Робота з компьютером
  • Демонстрація презентації
  • Прослуховування фонограм
  • Методи самостійної роботи, розповідь, бесіда, демонстрація

Усі види роботи, що використані на занятті відповідають меті та завданням заняття, змісту й характеру навчального матеріалу, відображають врахування особистісно-орієнтованого підходу до навчання учнів.

Навчання носить творчий розвиваючий характер.

Директор БДЮТ

__________________________ Г. В.Суліменко